E-Residentsuse Taotlemise Nõustamine Eestis
Meie Eestis asuva e-residentsuse taotluste nõustamisteenuse abil saate hõlpsasti omandada digitaalse identiteedi ja laiendada oma piiriülest äritegevust.
E-Residentsuse
Konsultatsiooni Eelised
Eesti e-residentsuse süsteem pakub ettevõtjatele digitaalset kodakondsust. Meie konsultatsiooniteenus võimaldab taotlejal protsessi kiiremini, turvalisemalt ja organiseeritumalt läbi viia.
Keskhaldus
E-residentsuse taotlusi ja ettevõtete asutamist haldab üks keskus. Protsessi koordineerime digitaalselt. Nii ei pea te raiskama aega dokumentide otsimisele, vormide täitmisele ja heakskiitmise ootamisele.
Turvaline Identiteedi Kontroll
Kõik isikutuvastused toimuvad Eesti Vabariigi e-residentsuse portaali ja turvaliste kontrollisüsteemide kaudu. Konsulteerimine aitab vältida protsessi käigus tekkida võivaid probleeme.
Operatiivne Vastavus
Eesti maksustamise ja haldusprotsesside struktuur on tugev. E-residentsuse omanikuna saate juurdepääsu digitaalsetele lahendustele, mis vähendavad teie tegevuskulusid ettevõtte asutamisel.
E-Residentsuse
Taotlemise Samm-Sammuline Juhend
Tutvuge Eesti digitaalse identiteedi programmiga ja valmistuge taotlemisprotsessiks.
Mida Pakub E-Residentsuse Teenus?
E-residentsuse omanikud saavad asutada Eestis veebipõhise ettevõtte, väljastada arveid ELis, avada pangakonto ja teha ametlikke tehinguid digitaalallkirjaga. Meie konsultatsiooniteenus planeerib taotlemisprotsessi algusest lõpuni, et tagada nende võimaluste kättesaadavus.

Üle 1000+ ettevõtte Euroopas usaldab Berfin.ee
Kogege digitaalraamatupidamise lihtsust juba täna!
Kas teil on raskusi oma äri Euroopasse laiendamisega? — Oleme siin, et aidata.






E-residentsuse Taotlemise Protsess
Avastage, kuidas me oma konsultatsiooniteenustega e-residentsuse taotlemise protsessi edendame.
Eelhindamine
Täitke vorm taotluse eesmärgiga. Meie konsultandid hindavad seda.
Ettevalmistus
Koostatakse e-allkiri, ID dokumendid ja motivatsioonikiri.
Esitamine
Taotlus edastatakse e-Residency süsteemi kaudu ja protsessi jälgib meeskond.
Kättetoimetamine
Kinnitatud taotluse puhul saadetakse digi-ID kaart ja jälgitakse teavitustega.
Eesti e-residentsuse taotlemine pole kunagi olnud lihtsam!
Meie nõustamisteenuse abil saate Eesti e-residentsust oma äritegevuse jaoks praktilisel viisil taotleda!

Korduma Kippuvad
Küsimused
Siit leiad vastused korduma kippuvatele küsimustele Eesti e-residentsuse taotlemise kohta.
Kui kaua võtab e-residentsuse taotlemine aega?
E-kodakondsuse taotlemise protsess võtab aega 3–6 nädalat. See periood võib varieeruda sõltuvalt isiku tuvastamisest ja kaardi kättetoimetamisest.
Kas e-residentsuse saamine annab kodakondsuse?
E-residentsus ei ole elamis- ega kodakondsusprogramm. See pakub ainult digitaalset identiteeti ja äriühingu asutamise mugavust.
Millised on e-residentsuse maksusoodustused?
Eesti on üks väheseid riike, kus ettevõtete kasumit ei maksustata. Maksustatakse ainult jaotatud dividende. See struktuur on digitaalsete ettevõtjate jaoks väga soodne.
Kas Olete Valmis Koostööks?
Pakume põhjalikku abi Eesti e-residentsuse taotlemise protsessis. Jätke oma kontaktandmed ja võtame Teiega ühendust!